Nyheter

Enklare och bättre med Sysavs nya kundportal

13 MAR, 2024 16:09

Nu har vi lanserat vår nya kundportal som vi hoppas kommer underlätta för sig som kund. Portalen är en del av en större uppgradering av våra digitala plattformar och erbjuder dig ett säkrare och smidigare sätt att få åtkomst till statistik, information och att hantera användare.

Kundportalen kommer fungera på samma sätt som gamla Mina sidor och du har tillgång till samma data och uppgifter. Nu kan du dock utse en eller flera administratörer för din verksamhet och dessa kan sedermera hantera vilka användare hos er som skall ha åtkomst till informationen i kundportalen. Vi tror att denna förändring kommer att förenkla och förbättra interaktionen med Sysav.

Om din verksamhet inte redan har tillgång till Mina sidor men nu önskar tillgång till kundportalen, fyll i ansökan på: Ansökan om kundinloggning.

Du som redan idag har tillgång till Mina sidor har fått en inbjudan via mejl till den nya kundportalen. Mejlet skickades ut den 6:e mars till den person hos er som fanns registrerad i Mina sidor. I inbjudan fanns nedanstående information:

Ny inloggningsmetod
Mejlet innehöll en verifieringslänk som du måste verifiera med Bank-ID. Detta görs av säkerhetsskäl.

Administratör
Den hos er som i nuläget är registrerad har automatiskt tilldelats rollen som administratör. Därefter kan du själv administrera eventuella användare av portalen på ditt företag.

Mina sidor
Du kommer fortsatt ha möjlighet att logga in via Mina sidor till och med 26 april. Därefter är det enbart möjligt att logga in via kundportalen.

Bra datum att känna till

  • 6:e mars: Inbjudan till kundportalen skickades ut.
  • 26:e april: Mina sidor stängs ner.

Feedback
Inne i portalen kan du lämna feedback direkt till vårt utvecklingsteam.

Som alltid är du välkommen att kontakta Sysavs kundservice om du har några frågor eller funderingar.

Vi hoppas att du ska bli nöjd med vår nya kundportal!

Senast uppdaterad 2024-04-16 08:22