Upphandlingar
Sysav och dess dotterbolag använder Visma TendSigns tjänster för att förmedla information om pågående upphandlingar. Tjänsten innebär bland annat att man kan se vilka upphandlingar som är pågående, avbrutna eller avslutade.
Upphandlare jobbar åt verksamheten
Sysavs upphandlare kan svara på frågor om hur Sysavs inköpsverksamhet fungerar och på frågor om de upphandlingar som de själva ansvarar för.
Information till leverantörer
Att skapa ett konto för att skapa elektroniska anbud är kostnadsfritt hos Visma TendSign. Leverantörer kan registrera ett konto hos TendSign. Här fylls uppgifter om leverantören i och konto för anbudslämnande skapas. Hela processen sker sedan elektroniskt.
Ställ fråga, lämna synpunkt, gör felanmälan
Kontakt gällande "Upphandlingar"
Kundservice privat
Vardagar kl 8-16.30
Kundservice företag
Vardagar kl 8-16.30
040-635 18 00
kundservice@sysav.se
Växel
040-635 18 00
Fax: 040-635 18 10
Adress
Spillepengsgatan 13
202 13 Malmö
Hitta till oss